LIVE REPORTING POKERNIEUWS

2008/01 - DOM Classics

Ev 9 - 110 EU Freezeout

Toernooigegevens

Startdag20 jan. 11:28
Spelersinformatie
Entry's150
Resterend1
Buy-in informatie
Buy-in€ 110
Prijzenpot€ 16.902

Interview met de winnaar online!

24-01-2008 11:10 PokerCity Redactie

Live de laatste handen in de finale van event 9.

21-01-2008 18:36 PokerCity Redactie

Een trotse winnaar

21-01-2008 00:18 PokerCity Redactie

Spektakel!

21-01-2008 00:07 PokerCity Redactie
Het is hier een gekkenhuis geweest bij het afgelopen event. Al het videomateriaal wordt de komende dagen ONGESNEDEN online gezet. Dit is gegarandeerd spektakel. Inclusief een interview van Peter Dalhuijsen met de terechte winnaar van het volgens de Dal “echte” main eventvan de Dom Classics: STEVEDUDE.

Steve "Shipit" dude!

20-01-2008 23:58 PokerCity Redactie

Joost gaat allin preflop met A4 en Steve callt met Q10 en er valt een Q op de flop dus Steve wint de pot.

Joost heeft nog maar 14k en moet automatisch allin met K5 waarop Steve een mazzeltje heeft en AK vind! Een A op de flop zorgt ervoor dat Steve de gelukkige winnaar is van dit geweldige event!

Headszzzup

20-01-2008 23:54 PokerCity Redactie

Joos pusht met HartenQHarten2 en Koen callt met KlaverenQRuitenT maar de flop is dodelijk HartenAHartenKHartenT en Joos schakelt met de nutflush Koen uit. Het is nu Heads-up tussen Joos en Stevedude. Aan de rail worden adviezen gegeven door gerenommeerde spelers als Danistar en de Dal.

Herinnering, er zijn nog 5 minuten voordat de 20$ gratis actie verloopt dus meld je snel aan op het pokercity forum!

Ook de Dal geeft les

20-01-2008 23:41 PokerCity Redactie
De Dal geeft deal adviezen.

Steve als headhunter

20-01-2008 23:40 PokerCity Redactie

Hugo gaat all in, met nog minder dan de sb.. Steve en Koen checken het uit, en dan komt de showdown. steve heeft 23 voor een straat en pakt daardoor alle chips die in de pot zaten!

DBLL Poker

20-01-2008 23:35 PokerCity Redactie
DBLL geeft Steve goed bedoeld advies voor een mogelijke deal.

Joost dubbelt

20-01-2008 23:33 PokerCity Redactie

Hugo gaat all in, en Joost callt. Hugo heeft AQ en Joost QQ. Geen Aas op het board en Joost dubbelt.