Pokerhuis zuivert naam zeer snel

Pokerhuis heeft snel gehandeld omtrent het op de zwarte lijst staan op de toonaagevende casinosite Casinomeister. Inmiddels is Pokerhuis van de zogenaamde ‘Rogue’ lijst afgehaald na uitgebreide uitleg over het voorval rondom een speler die zijn blackjack winsten niet uitbetaald kreeg. De speler bleek een fraudeur te zijn en dat was in onderzoek bij Pokerhuis.
 
Pokerhuis is van de zwarte lijst af, maar Casinomeister blijft het betreuren dat de poker en casinosite niet eerder duidelijk communiceerde over de kwestie (lees hier het eerdere bericht over dit onderwerp). Casinomeister zocht namens de – naar later bleek frauderende – speler contact met Pokerhuis, omdat hij niet kon uitcashen en Pokerhuis niet regaeerde op e-mails van zijn kant. Ook Casinomeister slaagde er niet in contact te komen met Pokerhuis, waarna het besloot de room op de ‘Rogue’ lijst te zetten en mensen af te raden met de site in zee te gaan.
 
Daarna kwam het balletje heel hard aan het rollen, gaf Pokerhuis tekst en uitleg en haalde Casinomeister Pokerhuis van de zwarte lijst. Het bleek vooral op een miscommunicatie te berusten, dat Pokerhuis niet met Casinomeister in contact was gekomen voordat ze op de zwarte lijst werden gezet. Een verkeerd e-mailadres was de boosdoener.
 
Het e-mailadres van Max Drayman was niet goed doorgekomen naar het management bij Pokerhuis, waardoor de twee partijen te laat met elkaar in contact kwamen. “This is a big miscommunication and in order not to have these kind of situations again, we will re-organise our communication process for special cases”, liet Pokerhuis weten op het Casinomeister forum. “I am truly sorry that this happened. But there was no reason for me to not to respond to casinomeister.com since we are confident that we have done the right invesigations in the case of the “Involved Player” and don’t have anything to hide.”
 
Voor Casinomeister was de onmogelijkheid om te communiceren met Pokerhuis, de voornaamste reden om de site op de zwarte lijst te zetten. “The main reason why Pokerhuis was tossed into the rogue pit was their inability to communicate. It wasn’t until they were placed in the Warning section and “rogued” that they took notice and came ‘round”, staat in een reactie van Casinomeister op hun eigen forum.
 
Lees hier de uitgebreide reactie van Pokerhuis en de reacties van de mensen van Casinomeister.
Pieter Salet
Pieter Salet a.k.a. 'PrinsFlip' uit Nijmegen is sinds 2009 aan PokerCity verbonden. Sinds 2017 is hij eigenaar, samen met Lars 'LarsVegas' Smeets.

22 Comments

  1. Heel goed! Dat Pokerhuis door Casinomeister van de zwarte lijst is gehaald, en ook hun verklaring ervoor, is een zeer solide indicatie dat de verdediging van Pokerhuis op de meeste punten acceptabel was. Zeker als men zorgt dat in de toekomst de communicatie verbetert, en dus misvcommunicatie als deze worden voorkomen, heeft dit alles de schijn van een op zichzelf staande affaire waar de aanbieder geen kwade bedoelingen had en waarbij veel kan worden gelabeld onder het kopje ‘misverstand’.

    Waarbij men wel erg kritisch moet blijven kijken naar mijn vragen uit de vorige thread. Want die blijven vanzelfsprekend overeind staan – ook nu de ‘Rogue’ lijst niet meer van toepassing is.

  2. Heel goed! Dat Pokerhuis door Casinomeister van de zwarte lijst is gehaald, en ook hun verklaring ervoor, is een zeer solide indicatie dat de verdediging van Pokerhuis op de meeste punten acceptabel was. Zeker als men zorgt dat in de toekomst de communicatie verbetert, en dus misvcommunicatie als deze worden voorkomen, heeft dit alles de schijn van een op zichzelf staande affaire waar de aanbieder geen kwade bedoelingen had en waarbij veel kan worden gelabeld onder het kopje ‘misverstand’.

    Waarbij men wel erg kritisch moet blijven kijken naar mijn vragen uit de vorige thread. Want die blijven vanzelfsprekend overeind staan – ook nu de ‘Rogue’ lijst niet meer van toepassing is.

  3. Mijn ervaring met deze site is dat ze erg hun best doen om de spelers snel te woord te staan.
    Het enige nadeel is dat je alleen kunt communiceren in het Engels.
    Je mag verwachten met een naam als Pokerhuis dat het ook in het Nederlands moet kunnen.

  4. Mijn ervaring met deze site is dat ze erg hun best doen om de spelers snel te woord te staan.
    Het enige nadeel is dat je alleen kunt communiceren in het Engels.
    Je mag verwachten met een naam als Pokerhuis dat het ook in het Nederlands moet kunnen.

  5. Ik heb gehoord Rolf dat jij in Enschede speelt.
    Zie je misschien nog daar. in ieder geval succes in het team event.
    Speel je nog meer toernooien . zoja welke ?

  6. Ik heb gehoord Rolf dat jij in Enschede speelt.
    Zie je misschien nog daar. in ieder geval succes in het team event.
    Speel je nog meer toernooien . zoja welke ?

  7. @ Waterrat:

    Alles, behalve het openings (bounty) toernooi en de afsluitende Dutch Open qualifier

  8. @ Waterrat:

    Alles, behalve het openings (bounty) toernooi en de afsluitende Dutch Open qualifier

  9. Val misschien in herhaling, maar ik wil mijn opgespaarde ipoints inwisselen voor $$$, in eerdere reactie vd week gaf vivian van pokerhuis mij aan om contact op te nemen met hem. We zijn nu 3 dagen verder en nog steeds reactie terug. We wachten maar weer af zzzzzzzzz

  10. Val misschien in herhaling, maar ik wil mijn opgespaarde ipoints inwisselen voor $$$, in eerdere reactie vd week gaf vivian van pokerhuis mij aan om contact op te nemen met hem. We zijn nu 3 dagen verder en nog steeds reactie terug. We wachten maar weer af zzzzzzzzz

  11. Nog steeds geen reactie….tralalalala wat een service…mooi staaltje naam zuiveren…wat **&^%** service!!!!!!!!! ik heb op 5 mei gereageerd op 1e stukje hier op pokercity, en zoals jullie kunnen zien op 5 mei reactie terug..neem aan dat er op een pokersite een 24h helpdesk is? dus dan ben ik nu jawel 5 dagen!! aan het wachten op een antwoord MUST BE NICE!!!!! GG pokerhuis

  12. Nog steeds geen reactie….tralalalala wat een service…mooi staaltje naam zuiveren…wat **&^%** service!!!!!!!!! ik heb op 5 mei gereageerd op 1e stukje hier op pokercity, en zoals jullie kunnen zien op 5 mei reactie terug..neem aan dat er op een pokersite een 24h helpdesk is? dus dan ben ik nu jawel 5 dagen!! aan het wachten op een antwoord MUST BE NICE!!!!! GG pokerhuis

  13. Eindelijk reactie pokerhuis! was een MISCOMMUNICATIE met mijn tussenpersoon…schuiven ze het op hem af. Ik kan mijn ipoints niet meer inwisselen, van de een op de andere dag zijn mijn zuur verdiende ipoints twv ca 600$ niks meer waard, ze kunnen niet meer verzilverd worden! Ipoints zijn alleen voor spelers zonder rakeback, ze willen nu zelfs het geld gaan verhalen op de reeds al ingewisselde ipoints? ARE YOU @**&%% KIDDING ME?! Voor mij part mogen ze weer op GIT ZWARTE LIJST!

    En @ vivian zeg voortaan niet meer hier op pokercity in eerder stuk betrefde casinomeister heel leuk dat ik moet reageren via [email protected]. Want je reageerd toch niet!

    Iets toezeggen is makkelijk, het nakomen blijkt weer eens heel moeilijk. Nu via tussenpersoon te horen krijgen dat ik kan fluiten naar mijn ipoints is sick. Nog sicker is dat jullie helpdesk na 5 dagen nog niet heeft gereageerd. Ik heb in 2 maanden ca 10k geraked voor jullie, die rake ik nu wel ergens anders. Fijn staaltje service!

  14. Eindelijk reactie pokerhuis! was een MISCOMMUNICATIE met mijn tussenpersoon…schuiven ze het op hem af. Ik kan mijn ipoints niet meer inwisselen, van de een op de andere dag zijn mijn zuur verdiende ipoints twv ca 600$ niks meer waard, ze kunnen niet meer verzilverd worden! Ipoints zijn alleen voor spelers zonder rakeback, ze willen nu zelfs het geld gaan verhalen op de reeds al ingewisselde ipoints? ARE YOU @**&%% KIDDING ME?! Voor mij part mogen ze weer op GIT ZWARTE LIJST!

    En @ vivian zeg voortaan niet meer hier op pokercity in eerder stuk betrefde casinomeister heel leuk dat ik moet reageren via [email protected]. Want je reageerd toch niet!

    Iets toezeggen is makkelijk, het nakomen blijkt weer eens heel moeilijk. Nu via tussenpersoon te horen krijgen dat ik kan fluiten naar mijn ipoints is sick. Nog sicker is dat jullie helpdesk na 5 dagen nog niet heeft gereageerd. Ik heb in 2 maanden ca 10k geraked voor jullie, die rake ik nu wel ergens anders. Fijn staaltje service!

  15. Ipoints zijn uitbetaald, maar bedrag word verrekend met rakeback?? pfffff betaal ze dan niet uit…

  16. Ipoints zijn uitbetaald, maar bedrag word verrekend met rakeback?? pfffff betaal ze dan niet uit…

  17. Zojuist uiterst vriendelijke woordvoerder van pokerhuis gesproken. Had begrip en gaf excuses voor de verkeerde voorlichting die ik heb gekregen. De i-points zijn binnen. Daarnaast heldere uitleg over en het hoe en waarom. Netjes opgelost. THNX!

  18. Zojuist uiterst vriendelijke woordvoerder van pokerhuis gesproken. Had begrip en gaf excuses voor de verkeerde voorlichting die ik heb gekregen. De i-points zijn binnen. Daarnaast heldere uitleg over en het hoe en waarom. Netjes opgelost. THNX!

Reacties zijn gesloten bij dit onderwerp.