Nieuwe huisstijl voor Holland Casino

Vanaf vandaag lanceert Holland Casino haar nieuwe brand identity. De nieuwe merkidentiteit is onderdeel van de revitalisering van Holland Casino. Sinot Design Associates was partner bij de conceptontwikkeling en uitvoering.
 
Het verwachtingspatroon van gasten in de kansspel- en uitgaanswereld is de afgelopen jaren snel en sterk veranderd. Tegen de achtergrond van de teruglopende bezoekersaantallen is het voor Holland Casino belangrijk om aantrekkelijk te blijven. Vanaf 1 april ondergaan huisstijl, website en instore communicatie een restyling. De nieuwe brand identity komt ook terug in de nieuwe campagne, die in de tweede week van april van start gaat.
 
“De nieuwe merkidentiteit is meer dan een cosmetische operatie. We gaan onze casino’s moderniseren en we introduceren nieuwe spelvormen en food & beverage concepten. Ook de gastbeleving komt veel centraler te staan,” aldus Jan Paul van Heemskerck, directeur marketing van Holland Casino. “Met de recente restyling van het casino in Rotterdam en de introductie van een dress code hebben we de eerste stappen overigens al gezet.”
 
Klik op de afbeelding voor een impressie van de nieuwe huisstijl van het Holland Casino.

2 Comments

  1. De website moet snellere content krijgen, meer info, kortingsakties, hotelboeking-doorlinks, webcam vanaf boven de zaal en natuurlijk “speel-online” knop…
    De monopolist heeft natuurlijk verplichtingen die nagekomen moeten worden….

  2. De website moet snellere content krijgen, meer info, kortingsakties, hotelboeking-doorlinks, webcam vanaf boven de zaal en natuurlijk “speel-online” knop…
    De monopolist heeft natuurlijk verplichtingen die nagekomen moeten worden….

Reacties zijn gesloten bij dit onderwerp.