Neef Howard Lederer verdiende miljoenen aan Full Tilt Store

Howard Lederer hield graag de winst van Full Tilt Poker in de familie. Het blijkt namelijk dat het bedrijf dat de Full Tilt Store-producten jarenlang van logo’s voorzag, Eyecon Marketing Group, gerund wordt door Howards neef Scott Lederer. De jaarlijkse winst van Eyecon loopt in de miljoenen.

De berichtgeving is afkomstig van QuadJacks.com, die onderzoek hebben gedaan naar de verhouding tussen Full Tilt Poker en de Full Tilt Store, en de onderlinge verhouding tussen de mensen van beide bedrijven. Full Tilt Poker huurde Eyecon Marketing Group in 2003 in om al hun merchandise van een logo te voorzien. Op de tabel hieronder zijn de opbrengsten van de Eyecon Marketing Group zichtbaar.

Uit een Private Company Financial Data Authority (kortweg PrivCo)-rapport, dat je hier kunt lezen, blijkt dat de Eyecon Marketing Group vanaf 2000 maar twee mensen onder contract had staan, met een derde persoon erbij in 2010. Hieruit valt af te leiden dat Eyecon niet meer dan een dozenschuiver was, die voorzag in het contact tussen Full Tilt Poker en de productaanbieders.

QuadJacks.com heeft contact gehad met Scott Lederer, maar die weigerde een reactie te geven op het verhaal.

PokerCity Workshops 1000x258